تولید محتوا را می توان یک رکن اساسی برای بیشتر دیده شدن صفحه ی وب سایت  یک کسب و کار دانست و افرادی که به این موضوع باور دارند همواره تلاش می کنند از شیوه های مختلف برای بیشتر دیده شدن سایت خود استفاده کنند.

یکی از موضوعاتی که در تبلیغ سایت را در راس وظایف خود قرار می دهد سئوی مناسب برای آن صفحه است که خود فرزندی به نام بک لینک دارد پس شما به میزان توجه خود به این فرزند در واقع سعی کردید سئوی مناسبی را برای وب سایت خود انجام دهید.

بک لینک را می توان معرفی سایت خود به وسیله دیگر سایت ها دانست که این معرفی به وسیله قرارگیری لینک وب سایت شما در وب سایت های دیگر صورت می گیرد و از آنجا که گوگل همیشه به دنبال شناسایی و معرفی بهترین صفحه ها است می توانید با انجام این کار معامله ای با دو سر برد را تجربه کنید چون در کنار انجام سئوی سایت خود گوگل نیز از این طریق وب سایت شما را ارزشمند و مورد اعتماد ارزیابی می کند.

در واقع گوگل برای اینکه بفهمد کدام صفحه ها بهتر هستند به تایید و ارجاع دیگران توجه می‌کند بنابراین بهترین روش تایید و ارجاع در دنیای اینترنت لینک دادن است و هرچه تعداد بک‌لینک‌ها برای یک سایت بیشتر باشد، گوکل اعتبار بیشتری به آن سایت می‌دهد چون از نظر گوگل مورد اعتماد بقیه قرار گرفته که معرفیش کرده‌اند.

البته گوگل آنقدرها که فکر میکنید دهن بین نیست و برای آنکه وب سایت خوب از بد را تشخیص دهد ۲۰۰ فاکتور که همگی از اصول سئوی قانونی و کلاه سفید هستند را در نظر می گیرد.

به طور کلی ۲ نوع بک لیک در دنیای تبلیغات و سئوی سایت ها وجود دارد که بک لینک داخلی و خارجی نام دارند.

بک لینک داخلی به آن دسته از لینک هایی گفته می شود که برخی کلمات کلیدی در یک مقاله لینک دریافت کرده و رنگ یا ظاهر متفاوتی نسبت به متن اصلی پیدا می کنند و با کلیک بر روی آن ها به صفحه ی نخست یا مادر و یا ممکن است به صحات فرعی دیگر آن وب سایت منتقل شوید.

اما بک لینک خارجی عموما لینک هایی است که در وب سایت های دیگر نامی از وب سایت شما بیاید و لینک آن را در صفحه ی خودشان بگذارند.

بک لینک در امر  سئو دارای اهمیت بالایی است اما باید در نظر داشت که همواره کیفیت بک لینک ها از تعداد آن ها مهمتر است.حالا چه کنیم که بک لینک ما قوی و با کیفیت و به اصطلاح بک لینک خوب باشد و بیشتر دیده شدن وب سایت ما را تضمین کند ؟

مرتبط بودن سایت لینک دهنده به صفحه شما به لحاظ محتوایی ، اعتبار دامنه وب سایت لینک دهنده ، ترافیک و رتبه آن صفحه ، متن لینک یا انکرتست ،دائمی یا موقت بودن آن لینک همگی بخشی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت یک بک لینک است.

یکی از نکاتی که ممکن است در ظاهر چندان به چشم نیاد اما در ماجرای بک لینک می تواند ب شما کمک زیادی کند جایگاه قرارگرفتن لینک است ، اینکه در ستون کناری ، بالا یا پایین صفحه باشد در جلب توجه مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

فالو یا نوفالو بودن بک لینک شما از این نظر اهمیت دارد که اگر از لینک فالو هنگام لینک دهی به صفحه دیگر که غیر مرتبط با صفحه ی خودتان از نظر محتوایی است استفاده کنید گوگل غیر مرتبط بودن این ۲ صفحه نسبت به همدیگر را تشخیص می دهد و نتیجه دلخواه حاصل نمی شود.

اما در صورت استفاده کردن از لینک نوفالو به این موضوع کمک خواهید کرد که صفحه ی شما و لینک دهی صورت گرفته نزد موتور جست و جو گر گوگل طبیعی جلوه دهد و از اعمال جریمه های احتمالی در امان بماند.

به صورت کلی می توان گفت :سایت هایی که از بنرهای تبلیغاتی بیشتر استفاده می کنند بهتر است بیشتر از دیگران به استفاده از لینک ها نوفالو اهمیت دهند.

وب سایت شما در هر وضعیتی که هست دست بجنبانید ، همین الان وقت بزرگتر شدن و بیشتر دیده شده کسب و کار شماست ؛ مجموعه اکسین مارکتینگ می تواند در زمینه بک لینک و سئوی وب سایت بهترین خدمات و مشاوره را به شما ارائه کند. برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ یا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید: اکسین مارکتینگ